Unilong

tala fou

O le a le PLA?

Faatasi ai ma le alualu i luma o taimi, ua sili atu le gauai atu o tagata i le puipuiga o le siosiomaga, ma ua avea le atinaʻe lanu meamata tau pisinisi ma se taʻiala fou.O le mea lea, o mea e mafai ona fa'aleagaina e taua tele.O a la mea e fa'atatau i meaola?

O mea fa'aolaola e fa'atatau i puna'oa fa'aolaola fa'afouina e maua mai i le photosynthesis e avea ma mea mata, lea e liua i mea fa'aola e ala i tekonolosi fa'aola fa'aola, ona fa'amamāina lea ma fa'apolimeria e avea ma polymer biomaterials fa'alelei le si'osi'omaga.O mea e mafai ona pala e mafai ona pala i le CO2 ma le H20 i lalo ole gaioiina ole microbial po'o tulaga faapalaga.A fa'atusatusa i mea e fa'atatau i le suau'u, e mafai ona fa'aitiitia ai le fa'aosoina o le carbon i le 67%.

E masani ona fa'aosoina le kaponi i le faagasologa atoa o le gaosiga o nisi polymers (kg CO2/kg oloa):

Tu'u kaponi

I le olaga i aso uma, e le mafai ona tatou faia e aunoa ma ni mea palasitika, ae tatou te iloa uma lava o le palasitika e le faʻafeiloaʻi le siʻosiʻomaga ma o le oloa autu o le "paʻepaʻe paʻepaʻe".Ae ui i lea, o oloa palasitika o loʻo i ai i soo se mea io tatou olaga i aso uma.O le i'uga, o palasitika fa'aleagaina ua faasolosolo malie ona avea ma aga fou.

I lea tulaga, ua atiae e saienitisi se oloa e mafai ona faaleagaina -polylactic acid.O lenei palasitika, lea e liua mai le masoa laau, e sili ona lelei le biodegradability ma e faauo i le siosiomaga ona o lona faagasologa o sauniuniga e aveesea ai le siosiomaga faauo petrochemical mata.O le Polylactic acid (PLA) o se tasi lea o mea e sili ona fa'aaogaina, fa'amoemoeina, ma taugofie le fa'aleagaina.

O le a le PLA?

Poly (lactic acid), faapuupuuina e peiPLA, e lauiloa foi o le polylactic acid,CAS 26100-51-6peCAS 26023-30-3.Polylactic acid e faia mai le biomass e pei o mea mata, e afua mai i le natura ma o le natura.O le faagasologa o le liua o le PLA o loʻo faʻapea - e mafai e chemists ona faʻaliliu lelei le masoa e maua mai i fualaʻau e pei o sana i le LA e ala i le hydrolysis ma microbial fermentation laasaga, ma faʻaliliu atili i le PLA e ala i le condensation polymerization poʻo le mama tatala polymerization, ausia le "magic" o le liliu. fua i palasiti.

PLA

O a uiga ma mea lelei ole polylactic acid?

E matua faaleagaina

I lalo o le gaioiga a microorganisms poʻo tulaga faapalaga, e mafai ona faʻaleagaina atoatoa i le CO2 ma le H2O, ma o le fua faatatau o le biodegradation e mafai ona oʻo atu i le 90% pe a uma le 180 aso.

O mea fa'anatura fa'anatura

E iai le malosi fa'asaina o le Candida albicans, Escherichia coli ma Staphylococcus aureus.

Biocompatibility

O le lactic acid raw mea o se mea e maua i totonu o le tino o le tagata, ma o le PLA o se mea faʻapipiʻi tagata ua faʻamaonia e le FDA, lea na faʻaaogaina lautele i le falemaʻi.

Fa'atonuga lelei

O le vevela o le gaosiga o le PLA e 170 ~ 230 ℃, ma auala eseese e gaosia ai e pei o le extrusion, faʻaloloa, viliina, feula ata, tui tui, faʻafefeteina, ma le faʻafefeteina e mafai ona faʻaaogaina mo le faʻailoga.

Le mafai ona mu

E le mu, fa'atasi ai ma le fa'asologa o le okesene sili e tusa ma le 21%, maualalo le asu, ma leai se asu uliuli.

Mea mata fa'afouina

O mea mata'utia o le PLA e sau mai puna'oa kaponi biomass na fausia e le photosynthesis.

PLA-fa'aoga

Faatasi ai ma le faasolosolo malie o le faalauiloaina o le siosiomaga o tagata, o palasitika e mafai ona faaleagaina o le a suia ai mea e le faauo i le siosiomaga petrochemical mata.Faʻasaga i le faʻateleina o le taliaina o palasitika biodegradable e sosaiete,PLAo le a ausia le faʻaogaina i le tele o fanua i lalo i le lumanaʻi.


Taimi meli: Apr-24-2023